Förlåt för dålig uppdatering

Det har varit så att jag inte vetat vad jag skulle blogga om då det kanske inte är så kul att bara läsa om nya produkter heeela tiden. Men i alla fall det kommer upp en Review på min fondation så snabbs som möjligt, men det här såhär att min dator är helt konstig och den ska in på lagning för 5 (?) gången! Hur jävla cp som helst! Och vi tror inte att dom klarar fixa den eftersom dom inte klarat de dom andra 4 gångerna. Så jag provar min brors Mac Book just nu för att se om jag vill ha den i stället, och den har inte något uttag till minneskortet utan man måste köpa en sån adapter (?) vilket jag kommer göra om jag ska behålla denna datorn. Men tills dess så får det bli bilder från min mobil antar jag.
Hoppas det är okej för er och jag lovar att ni ska få bättre uppdatering när jag kan ladda över bilderna från min kamera till datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0