Make Up Store Cover All Blue

Tänkte göra en snabb review, hade tänkt göra en tutorial men det får bli en annan dag :)
Ni får gärna kommentera och säga om det är något inlägg ni vill att jag ska göra, blir lite lättare då. För ibland är det lite svårt att komma på :P Och då blir det mer sånna inlägg ni vill ha och inte bara en massa random :)
Köpt: Make Up Store
Pris: 165 kr (enligt hemsidan, kommer inte ihåg vad den kostade i affären men det borde vara samma men det är inte alltid det)
Cover all blue, innehåller orangea pigment som täcker över blåa partier i ditt ansikte, alltså mörka ringar under dina ögon.
Jag tycker själv att jag är hemskt mörk under ögonen, men jag tror inte det är SÅ mörka som jag tror att dom är. Men jag tycker den här täcker det mörka jätte bra. Men jag tror inte att någon produkt är helt felfri!
Det negativa med den här att genom dagen samlar den ihop sig i 'vecken' under ögonen och den går bort under dagen, det kan också ha något med att min foundation inte stannar på hela dagen också.
Men jag tror jag har löst det nu, är inte riktigt säker ska prova det här i morgon då det är en skoldag, då får jag det verkliga resultatet. Jag använder elf HD powder, det pudret är vitt och har en väldigt silkig (?) känsla och gör ansiktet mjukt och silkigt (?) där man tar på pudret. Och jag tror att det har hjälpt! Får se i morgon!
En annan negativ sak är att på vissa dagar går den på väldigt konstigt, den täcker inte riktigt och man ser prickar (?) väldigt konstigt att förklara men oftast har jag tur och den går på fint.
Något mer som är positivt är att man får rätt mycket produkt, man kanske inte tror det när man köper den men när man väl börjat använda den förstår man att den kommer räcka länge! Jag har precis börjat på gropen i den och jag köpte den samtidigt som min foundation. Så den kommer hålla väldigt länge, behöver inte oroa mig att den ska ta slut på ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei sann! Rå bra blogg kusine!!! :) Forsett det brae arbeieidet!

Jetta bra!!!!

klem din kusine ingerid .:))

2012-01-28 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0