MINI HAUL!:D

Det jag beställt från Asos kom idag! Jag beställde det från www.asos.com
Det är från England så det blir ingen tull, och kan välja om man vill ha det fraktfritt men då tar det några dagar extra men det är det väl värt :)


Köpte en väska, märket är Paul´s Boutiqe som är ett Engelskt märke.
Väskan var större än vad jag trodde men jag blev väldigt glad för det för jag behöver en väska som jag kan ha mina mappar i utan att dom sticker ut! Jag tycker den här väskan är jätte fin och tycker det är jätte bra att den är så stor! Det är leopardprint innuti!:)
Modellen på väskan är: Diamond twister navy



Köpte också en CupCake ring! Jag älskar Cupcakes och rosetter! Haha! :)
Fick dock ingen bra bild när den är på men den är jätte fin på! :)


Köpte också ett armband :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0