Snö monster

Var ute i skogen med hundarna idag, shieet vad halt det är i backarna med all snö. Hatar snö btw!
På vägen upp klarade jag mig med att halka några gånger utan att ramla, men på vägen ner ramlade jag 2 ggr gud min hund tittade på mig som att 'va fan håller du på med' xD
Fick några bra bilder på hundarna i alla fall :)


Mammas hund Elvis, när han såg att jag hade kameran framför honom stannade han med sitt grävande och posade i några sekunder tills han hört klicket (antar jag) och så började han gräva igen. Haha en riktig liten modell ;)


Våran äldsta hund Chang var lite svårare att ta kort på, då det här nästan blev det ända bra kortet. Så fort jag kom nära honom sprang han iväg för han ville leka istället för att va med på bild haha. Annars brukar han älska att va med på kort :P


Min brors hund Zita hatar att va med på kort, hon går alltid iväg eller ser jätte sur ut. Dom bra korten jag får på henne gör hon alltid något konstigt med tungan! Jag skojar inte har flera kort på min mobil när hon gör något konstigt med tungan haha xD


Och till sist min lilla älskling Dante, som är roligast att ta kort på eftersom han är ett riktigt litet snömonster. På vissa bilder ser man inte ens att det är en hund haha :)

Tycker han blev jätte söt på den här bilden haha hans ögon typ ' min pinne!' så fort någon utav de andra hundarna försöker ta hans pinne morrar han och springer iväg haha. Han brukar också samla på sig en jävla massa pinnar i en hög och ingen annan får ta dom :P


Ser ni vad jag menar med att på vissa bilder ser man knappt vad det är?:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0