Tinted Moisturizer

En Tinted Moisturizer använder man mest på sommaren, självklart kan du använda hela året runt om du inte behöver någon täckning men vill ha lite färg ändå. På sommaren använder man den istället för fondation eftersom fondatonen kommer svettas av.


Jag använder den här från Elf jag tycker den är bra, ger inte så mycket täckning men det gör ingen tinted moisturizer. Jag har dom i två olika färger för att jag inte visste vilken som skulle passa mig men dom båda gör det. Nästan alla har solskydsfaktor i sig eftersom man ska använda den på sommaren. Dom här från Elf har SPF 15.
Jag använde båda tog den första som jag hittade.
Den ljusaste heter- Light Beige
Den lite mörkare- Apricot Beige

Tror inte det finns så mycket annat att säga om det, det finns många olika och många olika färger.
Har ni några frågor är det bara att ställa dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0