Wet N Wild Cover All

Väldigt bra concealer palette, allt du behöver :)


Som ni ser är det fyra olika färger och på locket står det var dom gör.
Köpt: Eleven.se
Pris:69 kr
Bra: Den innehåller allt du behöver för att täcka finnar, mörka ringar osv, till ett väldigt bra pris! Den är också väldigt krämig.
Dåligt: Den luktar som teatersmink, ni vet sånt man kan använda på halloween


Den vita är en highlighter som man kan använda på kindbene, ner näsan osv.
Den rosa färgade (Salmon color) Det är en brighter. Jag gör så att efter jag tagit på min under eye concealer tar jag lite utav den rosa över, den kommer göra så att det är mer lyster under dina ögon.
Den gröna är en neutralizer, när man ser på den tänder man 'oj ska man verkligen ha den i ansiktet?' det är ingen fara! Bara man vet hur man ska göra och självklart använder man ju inte bara den! Man tar den på de röda partierna i ansiktet, tex finnar. Den kommer göra så att det röda försvinner.
Den hudfärgade är concealern som man tar över där man tagit den gröna, så man tar den gröna först och sen den hudfärgade. Så då sys inte den gröna! :)
Självklart kan man bara använda den hudfärgade om man inte vill använda den gröna.

Kom ihåg: Att få det att hålla sig på plats ta puder över, det kommer göra så att concealern/fondationen håller sig på plats hela dagen. Om ni inte vill ha så mycket puder ta det bara på det ställena ni använt concealer men använd då en translucent puder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0