Zebra Nails

Super enkel design som alla kan göra! Vilket mönster ni vill och vilken basfärg ni vill ha. Det är verkligen superenkelt!


(Ursäkta för nagellacket som kom utanför)
Jag har använt:
Opi- Alpine Snow
Depend Art Liner- Black

Jag valde zebra mönster eller zebrish mönster man kan göra precis vad man vill och ändå om det inte blir perfekt gör det inget för att det ska inte vara perfekt. Dina naglar kommer se coola ut ändå hur dom blir och vilket mönster du väljer.
Välj en basfärg i det här fallet valde jag vitt men jag har haft turkos, rosa osv innan så vilken färg du vill. Sen ritade jag bara på mönster vilket i det här fallet bara var att dra några streck lite här och var och sen klar!


Det är mycket lättare att rita detaljer på dina naglar med en tunnare borste, det finns att köpa art liners i nästan vilken färg du vill. Jag tror jag hittade den här på Lindex.
Det finns nog pennor man kan köpa också vilket blir ännu lättare, vet att sånna finns i USA och letar för fullt efter sånna här.


Borsten ser ut såhär vilket ni ser att den är mycket mycket smalare än en vanlig borste.

Kandee Johnson som jag följer på Youtube la upp en video när hon visade hur man gjorde det här. Inte så lätt att förklara hur man gör när man skriver så lägger upp hennes video här :)
Videon är på Engelska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0