Chanel

Kommer ni ihåg när jag köpte min Chanel faoundation och pudret? Och jag fick med 3 prover på en kräm, jag gav ena till mamma och provade den en gång och tänkte inte så mycket på det. Men nu har jag äntligen provat dom och omg jag älskar verkligen den krämen! Haha dom är verkligen helt slut så ska klippa upp dom. Jag behöver en ny kräm eftersom den jag köpte på spat är slut, men jag vet inte om jag ska köpa den från Chanel... Det beror på hur mycket den kostar, okej jag vet om jag gillar den så mycket borde jag köpa den, men en ansikts kräm använder man 2 gånger om dagen och den kommer ta slut ganska fort (beroende på hur stor den är osv) så får se hur mycket sen kostar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0