July Favorites!

Mina Juli favoriter :) Jag vet att jag inte gjorde en förra månaden men hade inte många nya favoriter då.
 
Urban Decay Naked palette har använt den nästan varje dag har varierat mellan den och Naked 2
 
Urban Decay Naked 2, som sagt har varierat mellan denna och Original Naked palette :)
 
Älskar de här NYX Jumbo Eyeshadow Pencil i Cottage Chees och Milk har använd dom varje dag sen jag köpte dom!
 
Elf Tinted Moisturizer, den är inte något speciellt med den men har använt den istället för min Chanel nu när det är lite varmare vill inte slösa så mycket på min Chanel när jag inte gör något speciellt. Så denna från Elf är ett billigt alternativ :)
 
Volume Million Lashes Waterproof. Åh älskar den här! Den får mina ögonfransar att se helt fantastiska ut! Dock är den lite svår att få bort men det är bara för att den är vattenfast.
 
Isadora Fine Liner stylo, åh den här är jätte bra för att få en tun linje och göra en fin vinge
 
Revlon Lip Butters, jag kan inte ens förklara hur mycket jag älskar dom! Jag använder alla men dom jag använt mest denna månaden är Strawberry Shortcake och Creme Brulee
 
Reahb Shampoo, det luktar så otroligt gott och den får håret väldigt rent! Har inte så mycket kvar av den tror jag kanske ska köpa en större flaska!
 
Har använt Ocean Salt Scrub mer denna månaden och den är snart slut! Det blir kanske en ny
 
Dove Summer Glow, den är jätte bra! Man blir brun på en gång och det ser väldigt naturligt ut:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0