Nail Haul

Tänkte visa lite saker till naglarna jag köpte från eleven.se jag fick allt i fredags :)
 
Sche Vite Dry fast top coat. OMG! Jag har användt den här 2 gånger och jag ÄLSKAR den! Den torkar hur snabbt som helst! Första gången på LÄNGE jag har helt fina naglar utan att någon nagel ser konstig ut med märken i! Så glad att jag köpte den!
 
Seche Base ridge filling base coat, har inte så mycket att säga om den än måste prova den lite mer för att se vad jag tycker 
 
Sally Hansen Grow Nails Now! Om 5-7 dagar antar jag att jag kan säga om den funkar eller inte :P
 
Essie- Knockout Pout. Det är en väldigt fin rosa färg, den är inte lika mörk i verkligheten och den ser mycket finare ut i verkligheten! Blev förvånad (på ett bra sätt) när jag fick den.
 
Macala- Leamon Cream, Den är mycket mycket ljusare i verkligheten vilket jag gillar eftersom det var en ljus gul jag var ute efter. Och har du en lite mörkare hudton köp ett ljusgult nagellack det kommer se fantastiskt ut på dig!:)
 
Opi nailpolish remover. Köpte den lilla flaskan och som ni ser har jag använt den. HATAR den!!! Är glad jag bara köpte den lilla flaskan. 1. Jag behöver SÅ mycket på för att få bort nagellack från 1 nagel, den är snart nere vid OPI märket och har använt den 2 gånger!. 2. Den läcker, inte värt pengarna.
 
Kan inte riktigt säga vad det här är för något, jag trodde det skulle va en sån här: Cuticle pusher men jag tror det är en sån man tar bort lite av nagelbandet med eller något. Fattar inte riktigt hur man ska använda den.
 
 
Jag behöver en ny concealer, vet någon utav er om en bra concealer med täckning och som håller länge?:) Snälla säg till om ni vet mååååste ha en ny!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0