Uppdatering

Hej! Nu var det länge sen jag bloggat, gjorde precis ett inlägg som ni ser nedanför på Chanel ansiktskräm så jag vet att de här två inläggen kommer väldigt tätt efter varandra men jag tänkte bara förklara lite varför jag inte bloggat på ett tag. Det beror på några saker, 1. Jag har inte kommit på något att blogga om, det kan vara svårt ibland att hitta nya saker att blogga om hela tiden när det gäller smink. Hauls och Rewievs är väl inte så kul att se hela tiden men jag ska försöka få upp en video.. Hade tänkt filma en i morse men jag orkade inte för att ljuset va så dåligt pga regnet. Sen så kan jag inte redigera så bra..så haha får se hur det blir. Jag ska prova filma en i morgon i alla fall. 2. Jag var i Norge för några veckor sen, så kunde inte blogga då 3. Min kusin och faster var här denna veckan så hade inte tid att sitta vid datorn och jag vet inte om ni skulle vilja se snabba inlägg om typ saker jag gör osv, så ni får gära säga till eller om ni bara vill att jag ska blogga om smink :) Men om ni vill att jag bara ska blogga om smink kommer det nog bli något annat slags inlägg här och där :)
Men i morgon ska jag se om jag kan filma en video och kanske få upp den om det blir bra, annars hittar jag på ett annat inlägg lovar :)
 
Sen så ville jag bara berätta att jag ska på Justin Biebers konstert i Oslo den 17 April 2013 och den 22 April i Stockholm 2013 då jag har Golden Circle platser, kan knappt fatta att jag kommer stå riktigt nära Justin! Oh my godness! Önskar bara att det inte var så lång tid kvar!
 
Sen så ville jag berätta att jag kommit in på mitt första vil på gymnasiet: Stylist! Så det kommer bli superkul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0