Yes To

Yes To
 
 
 
 
Igår klickade jag hem några Yes to saker, jag köpte Yes to Cucumbers Facial Towelettes och Yes to Cucumbers Soothing Daily Gentle Cleanser, och gillar jag Yes To produkterna kommer jag nog köpa deras Yes To Cucumbers Soothing Daily Calming Moisturizer. I början ville jag ha Yes To Blueberries, men när jag läste om den så var det för äldre hy för att förebygga huden att åldras osv, så jag blev ganska besviken haha. Eftersom det var den enda som lät okej att använda tycker iaf jag, Yes to Cucumbers låter också okej att använda, Yes To Cucumbers är för känslig hy, jag har inte speciellt känslig hy men jag ville prova den ändå. Det finns Yes To Carrots och Tomatoes också, som jag aldrig skulle vilja prova! Kanske Carrots, det beror på den ska va för torr till normal hy som jag har men vill helst inte prova den haha, läste att någon som användt Yes To Carrots ansiktskräm och hon sa att den luktade riktigt äckligt, och jag antar att Yes To Cucumbers borde lukta fräscht. Yes To Tomatoes är ett starkt Nej! Hatar verkligen tomater och Yes To Tomatoes ska bra för problem hy vilket jag inte har så mycket av så tur är väl det haha! Så nu vet du lite vad alla olika Yes To linjer är till för hy. 
Jag letade efter en Cleanser eftersom jag ska köpa en Clarisonic Mia så jag vill ha en ny cleanser som funkar bra med den så letade runt lite och Yes To ska vara en väldigt bra linje så vi får väl se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0