Ciate Caviar Manicure Review

Som ni vet köpte jag ju Ciate Caviar Manicure seten som finns på eleven.se för några veckor sen. Har hunnit att prova båda och det tar inte direkt så lång tid att komma fram till om man gillar nagellack eller inte.
Det var mycket lättare att ta på än vad jag förväntat mig, jag har gjort ett inlägg om hur man gör med pärlorna. Dom sitter förvånadsvärt länge faktiskt, några faller av här och där men man kan inte se det så mycket. Dom håller faktsikt längre än vad ett vanligt nagellack håller på mina naglar haha. Men om man duschar så kommer mestaldelen falla av, men jag hade inte förväntat mig något annat. Naglarna håller i 2-3 dagar beroende på om man duschar med det eller inte.
Men när om man ska göra något med håret, jag skulle sätta upp mitt hår, ÅH jag ville bara skrapa av alla pärlor! Jag blev så irriterad! eftersom naglarna fastnar i mitt hår ååhh så irriterande! Men vad gör man inte för att naglarna ska se coola ut haha. Men när det kommer till att ta bort nagellacket med nagellacksbortagning. Det funkar men fy helvete vad svårt det är! Nästan lika svårt som att ta bort glitternagellack, kanske svårare. Det tar 100 år och när jag var klar med en nagel kändes det ut som att jag inte skulle orka stå och ta bort nagellacket från resten utav naglarna. Man måste verkligen dränka bomullen med nagellacksborttagning och verkligen pressa hårt för att få bort pärlorna. Så är det verkligen värt att köpa det? Nja jag är inte riktigt säker, om du är osäker på att köpa det om du inte riktigt vet att du kommer orka med alla pärlor osv borde du nog inte köpa det. Du kan gilla det, men aa även om det ser snyggt ut har det sina nackdelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0