Clarisonic Mia

Clarisonic
Är det någon som har Clarisonic Mia? Jag har funderat ett tag på att köpa den men den är rätt dyr, runt 1500 kr. Men alla som jag följer på youtube har en sån och dom säger att den är otroligt bra, man använder den när man tvättar ansiktet och den djuprengör, och så säger om att om dom slutat använda den ett tag och sen börjar dom använda den igen så ser dom verkligen hur bra den är.Det låter ju rätt övertygande men jag vet inte...vi får se, har du den? vad tycker du om den isåfall? Man kan också köpa olika borsthuvuden så tex den med blått i är något bortshuvud för proer eller finnar om jag kommer ihåg rätt, sen så finns det ett borsthuvud för känslig hy osv
Om jag köper den ska jag köpa den i den turkosa färgen såklart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0