Revlon Lip Butters

Köpte Revlon Lip Butters, har velat ha dom ett tag nu för alla i Usa har pratat så mycket om dom och gett dom så bra betyg. Dom finns tyvärr inte i Sverige och jag vet inte när/om dom kommer hit. Så jag Beställde dom över Ebay, inte fejk och oöppnade. tog av all plast osv själv man såg att dom inte var använda och jag har använt de flesta nu. Tycker dom är hur jävla bra som helst! Eftersom det är en Lip Butter så återfucktar det läpparna och ger färg. De ljusare är inte lika pigmenterade som de mörkare, man kan tro att man har läppstift på sig!
MEN jag köpte alla 20 som finns, för att det blev rätt mycket billigare att köpa alla än att bara köpa de jag hade tänkt köpa först när jag tittade på dom. Men jag gillar verkligen alla :)
Ni ser dom på min hand och färgerna är i samma ordning som dom ligger där nere :) väster-höger
Cotton Candy, Cupcake, Sweet Tart, Strawberry Shortcake
Igen färgerna på min hand är samma ordning som där nere och det kommer det vara på alla bilderna samt det går från vänster- höger :) Men på den här bilden ser man inte namnen så tydligt
Gumdrop, Créme Brulee, Creamstickle, Sugar Frosting
Pink Truffle, Fig Jam, Brown Sugar, Red Velvet
Sugar Plum, Peach Parfati, Rasberry Pie, Berry Smoothie
Cherrt Tart, Lollipop, Candy Apple, Tutti Frutti

Kommentarer
Postat av: =)

Hej, kan du inte försöka göra ett inlägg varje dag? :) och typ någon video när du sminkar dig? skulle varit jätte uppskatat.

Svar: Hej jo visst jag ska försöka få upp ett inlägg varje dag :) Haha mina redigerings skills är inte så där super bra så får se hur det blir med videon men ska prova :)
Emmely

2012-07-03 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0