Shopping i Göteborg

Var i Göteborg igår med Jolly, köpte ändå ganska mycket. Det var rea nästan överallt så vi kom precis i rätt tid :)


Köpte ett par jätte fina spets shorts från Zara, dom passar helt perfekt! Kortare shorts brukar vara jätte vida runt benen på mig för jag har rätt smala ben. Men de här sitter riktigt bra :)
Dom kostae 299 kr


Inne på Moni hittade jag några grejer. Nästan allt där kostade 60 kr!
Så hittade den här långärmade Sailor aktiga tröjan. Den är tunn och blir perfekt nu i sommar om det är lite kallare ute.
Det var rea från 150 kr till 60 kr

Ett linne också från Monki, samma Sailor aktiga tema. Gillar att man knyter där nere i sidan då är det inte lika mycket bara ett vanligt linne.
Det var rea från 120 kr till 60 kr


En liten mintgrön väska, perfekt om man inte orkar ta med sig sin stora väska. Det är bara att slänga ner mobilen, pengar och vad man nu behöver mer och gå. Perfekt storlek
Det var rea från 120 kr till 60 kr


Inne på Tessie hittade jag en Skarf med Amerikanska flaggan, brukar inte använda Skarfs men om du känner mig bra nog vet du att jag älskar den amerikanska flaggan så :)
Och den kostade bara 99 kr


Inne på Lush hittade jag det är shampot Rehab, det luktar så sjuuukt gott!! Luktar mint och örter typ, haha kan inte förklara dofter!
Den var på rea från 79 kr till 39,50


På MAC köpte jag ett läppglans och ett läppstift
Mac Lipglass- Pink Lemonade- 180 kr
Mac Viva Glam- Nicki Minaj-195 kr


Här ser ni dom båda, läppstiftet är suuper rosa och självklart kommer jag inte bara måla det på! Men om man duttar det på läpparna blir det jätte fint och inte för skrikigt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0