Sommarlov + Tips

Woohooo det är äntligen sommarlov! :) Men det känns så overkligt att sluta 9an och inte komma tillbaka till samma klass efter hösten igen. Bilder kommer när jag får dom så jag laddar upp dom samtidigt som dom från avslutningsmiddagen :)

Jag orkade inte ta några kort idag för att göra ett riktigt inlägg så tänkte bara slänga in ett litet tips. Ni vet hur ibland man får alldeles för mycket rouge på kinderna och man ser ut som en clown? Jag brukade få panik då och visste inte vad jag skulle göra, och jag tror jag inte var ensam om det. Om du använder en foundationborste när du tar på din foundation, ta den över rougen den kommer tona ner rougen om det blivit för mycket. Eftersom det alltid är lite foundation kvar på borsten funkar det att göra så :)

Btw tänkte göra typ en 'get ready with me' video, filmade en när jag sminkade mig till avslutningsmiddagen men ljuset var konstigt och video kameran klarade inte av att filma så länge så var tvungen att filma det sista på min dator. I alla fall, tänkte kanske göra en när jag sminkar mig till vardags. Är det något ni kanske skulle vilja? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0