The secret circle

Eftersom Vampire diaries säsong 4 håller på att spelas in nu och inte kommer ut förrän till hösten, var jag tvungen att hitta en ny serie att kolla på då började jag kolla på Pretty Little Liars som jag älskar men har kollat på båda säsongerna och säsong 3 har precis börjat i USA och kan inte kolla på det här än. Så igår hittade jag en ny serie igen, den är baserad på en bok (som VD och PLL också är) men det är samma författare som skrev Vampire Diaries så jag blev jätte glad!( även om VD böckerna inte är värda att läsa) i alla fall det handlar om en tjej som förlorat båda sina föräldrar och måste flytta till sin mormor. Där hon träffar 5 stycken som är häxor och dom berättar för henne att hon också är en häxa, och nu när dom är alla 6 stycken har dom full kraft osv, så händer det en massa saker haha. Serien är jätte bra har bara kollat 5 avsnitt men än så länge är den jätte bra! Så nu ska jag kolla på den hörs senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0