1 Mars 2012 Justin Bieber´s födelsedag!:D

Först och främst MÅSTE jag börja med att gratulera Justin som fyller 18 år idag!:D Så för att representera Justin idag blev det lila sminking och nagellack :) Ååhh kommer ihåg när jag såg han i Danmark och han hade fyllt 17 och sjöng 17 istället för 16 i Baby rappen och det var så ovant! Haha antagligen inte många som fattar, men men.
I alla fall förlåt för dålig uppdatering, har inte orkat blogga. Men i helgen ska jag få upp några bra inlägg (hoppas jag)
I morgon är det muntligt nationellt prov i MATTE OMFG JAG VILL INTE!! Seriöst?! vem fan kom på MUNTLIG NATIONELLT PROV I MATTE?! den personen är helt jävla dum i huvudet!  Seriöst?! varför?! vill verkligen inte ha muntligt i matte, jag vill i-n-t-e!
Men i alla fall för hoppningsvis överlever jag det! Och sen i svenskan ska vi ha tal inför klassen, men tror inte det var förren nästa vecka! Seriöst? varför? jag vill inte. Haha :( Sen så har jag ingen aning om vad jag ska prata om :( UUUMMM inte kul :(
Bloggar nog antagligen i morgon efter jag gjort det muntliga provet så får se om jag överlever! Blööö!
Hoppas ni andra kommer ha en bättre fredag än vad jag kommer ha!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0