Mini Review/Update på Lush Angels On Bare Skin

Anledningen till att jag gör en mini review/ update på den här är för att jag är väldigt osäker när det kommer till den.
När jag började använda den sa mamma att hon att jag hade fått så många nya finnar och hon trodde att det var pga den här produkten. Jag var osäker eftersom när man är tonåring får man finnar och det är svårt att säga om det var pga den här eller så.
Jag har använt den lite till och från men jag har märkt nu att jag har fått minst en ny finne efter jag använt den här nästan varje gång. Och det är inte en sån finne som man klämmer utan sånna som bara är där? om ni förstår. Kanske ganska äckligt det jag kommer skriva nu men men. Jag får oftast finnar runt näsan och på hakan och någon enstaka gång på pannan, men jag har aldrig haft många finnar samtidigt. Men just nu har jag 5-6 finnar på pannan (sånna som inte riktigt blir finnar och inte går att klämma) samt små prickar lite här och var, två mellan ögonbrynen, två på varje sida av min näsa och en på hakan. Jag har ALDRIG haft så här många finnar på en gång! Jag brukar inte ha känslig hy och jag har inte fått utslag/fler finnar från en produkt jag använt innan men det måste vara något med den här. Det är bara naturliga produkter i den och den ska va väldigt mild så jag tycker det är konstigt att min hy reagerat på den.
Och bara för att jag nämt ut alla min 'finnar' så kommer man väl se alla se dom mycket tydligare haha
Jag ska sluta använda den nu ett tag och gå tillbaka till min Garnier ansiktstvätt och se om det blir bättre, om det blir det vet jag att det var pga den här. Vi får väl se! Hoppas det var pga den här så att jag vet att jag inte ska använda den!
Har någon utav er använt den här ansiktstvätten innan? isåfall hur funka den för dig?
Skriver en full review på den när jag vet om det var pga den här min hy reagerat eller inte!
Den innehåller:
Ground Almonds (Prunus dulcis)Glycerine (Glycerine)Kaolin (Kaolin)Water (Aqua)Lavender Oil ((Lavandula angustifolia))Rose Absolute (Rosa damascena)Chamomile Blue Oil (Matricaria chamomilla)Tagetes Oil (Tagetes minuta)Benzoin Resinoid (Styrax tonkinensis pierre)Lavender Flowers (Lavandula angustifolia)Limonene (*Limonene)Linalool (*Linalool)
Har ingen aning om vad hälften utav sakerna är men jag hittade det på Lush´s hemsida samt står det på burken.
Trycker ni på texten om vad den innehåller kommer ni till Lush´s hemsida och kan läsa mer om den här produkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0