NattiNatti

Idag fick jag i alla fall upp ett smink relaterat inlägg! Jag vet inte, ni som läser min blogg? vill ni bara ha smink/beauty relaterade inlägg eller gillar ni inläggen där jag skriver lite random om vad som händer? Säg vad ni tycker! Så jag inte skriver en massa som ingen bryr sig om xP

Idag var en rätt chill dag, halva klassen typ va och spelade vollyboll så vi va typ 10 st så det var en lugn dag. Vi fick sluta lite tidigare så då gick jag och köpte godis! Måndagar är hemska, har matte 3-4 gånger!! På mentorstiden, extra matten, matte lektionen och på svengelskan eftersom jag inte har något annat att göra där! Det blir så tjatigt! Men aja det är inte långt kvar innan det är sommarlov!:)
I morgon börjar jag med Hemkunskap då vi ska planera för vårat praktiska prov! Sen har jag muntlig nationella i Engelska, vilket jag inte allt är nervös för eftersom jag ÄLSKAR att prata Engelska. Många kanske inte tror det eftersom jag inte pratar så mycket i klassen men jag pratar helre Engelska än Svenska haha. Så jag har nationella på idrotten så jag slipper idrotten WOOOHOOO!! Idrott är typ mitt värsta ämne, det ligger i alla fall på bottom 3 bland matte och no! Kan inte riktigt sätta vilket som är värst eftersom det beror helt på va vi gör i de ämena!
Sen så är jag klar med SO'n så den ska jag lämna in sen är det bara NO'n som ska in och då har vi inte något mer vi måste lämna in innan påsklovet! Det kommer bli riktigt skönt med lov!:)
Aja nu ska jag ta och sova, är riktigt trött! I morgon kommer reviewn på Chanel pudret upp, ville få upp de två reviewerna innan jag gör min 'updated foundation routine'

Åh juste! Justin kom ut med en ny singel idag, den är sjukt bra! Den heter Boyfriend! Ni borde gå och lyssna på den!:) Länkar den nog i morgon, är för trött att göra det idag haha. SWAGGIE!:3

God natt sov gott!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0