Ny foundation och puder från Chanel! :)

Min foundation från Make Up Store tog slut och som jag skrev i min review om den gillade jag den inte speciellt mycket och den är inte värd att köpa om. SÅ jag kollade runt lite på youtube bland dom jag följer och då sa 2 stycken att dom älskade den här foundationen från Chanel så jag bestämde mig för att ta och prova den eftersom dom älskade den så mycket och hon ena har använt den i flera år.

Chanel- Vitalumiére Aqua
Min färg- B10
Spf 15
(Vit text på flaskan så man ser knappt)
Jag gick in i kicks och jag frågade en tjej om hon kunde hjälpa mig, hon var så snäll och hjälpsam! Hon provade foundationen på mitt ansikte så jag skulle få rätt färg och eftersom hon tagit bort allt smink jag hade i ansiktet (inte ögonen) tog hon foundationen över hela mitt ansikte. Det känns knappt ut som att jag har något smink och den täckte mina röda partier i ansiktet väldigt bra!
Jag frågade henne hur jag skulle få foundationen att hålla hela dagen och hon sa att det var bäst om jag hade lite puder över. Eftersom jag inte har ett puder som är helt i min färg så bad jag henne hitta ett Chanel puder i min färg.


Chanel- Vitalumiére Éclat
Min färg- BR20
Spf 10


Det här pudret var ganska dyrt men jag frågade henne om det var värt det och hon sa att det var det eftersom det var bra och så använder man inte så mycket av det så det håller länge


Ni tänker kanske att det var inte så mycket puder man får med, men det är det med tanke på att man inte ska använda överdrivet mycket heller :) Får se hur det här blir hoppas verkligen att jag blir nöjd med produkterna!:)


Fick också med 3 tester på en kräm :)
Hydramax + Active från Chanel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0