Onsdag!

Det var en ganska bra dag i skolan idag vanligtvis är onsdagar sjukt jobbiga men inte idag! Första lektionen börjades med att vi inte hade någon lärare men vi skulle bara fortsätta läsa i boken, sen hade vi Elevens val, då vi fick reda på NP resultaten men hon hade glömt min så får reda på det i morgon! Teknik där vi bygger en båt och vi är snaart klara!, Matte prov, men det avbröts av brandalarm haha, mat. Draculagap... jadu våra mattanter gillar att hitta på 'roliga' namn! Fast det var faktiskt riktigt gott, Draculagap är köttgryta. Vet inte riktigt hur dom fick det att hänga ihop men men haha. So:n gick ganska snabbt faktiskt! Vi pratade bara, sen svenskan fick vi ha hemarbete(?) eftersom pappa va på möte idag, fick jag ta bussen hem. SO:n slutade 14:00 och bussen går då så fick springa ner men jag hann!:)

Igår fick vi reda på preliminär intagningen till gymnasiet! Kom perlimenärt in på mitt första val Stylist!:D
Letar fortfarande klänningar men har hittat mina skor som jag ska beställa i morgon WIIHOOO
Har också beställt lite från Victorias secret! Dom hade värsta rean! Köpte en bikini och lite annat:) Sakerna är skickade så dom kommer förhoppningsvis snart!:) Allt som allt gick det på 1300 tror jag då är frakten inlagd. Vilket är väldigt billigt från VS! Hoppas det inte kommer någon tull bara!:)

Har hittat ett par sjukt snygga mint gröna jeans som jag funderar på att köpa! Mint grön är ju så sjukt in nu! Dom hade dom i turkos också och bara för att det är min favorit färg måste jag köpa dom också om jag ska köpa jeansen haha! Starka färger är inne i sommar!:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och så blir det nog en ansiktsmask sen, försöker bekämpa utslagen jag fick från Lush ansiktstvätten, har märkt att det gått ner lite! Jag funderar på att köpa ProActive! Någon som provat? är det bra?
Hörs i morgon godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0