Produkter jag använder när jag duschar



Jag kollade på en 'What´s in my shower' på youtube och jag tänkte göra en fast som ett inlägg i bloggen! Jag kommer inte visa er alla produkter jag har utan de produkter som jag använder ofast och de jag tycker är bra!:)
Jag använder inte allt det där samtidigt!


Så om vi börjar med Shampoo och Conditioner, så använder jag Tresemmé 24 hour body. Jag gillar de båda och de gör mitt hår mjukt och glansigt! De luktar fräscht och håller länge eftersom det är så stora flaskor. Jag använde Bed Head innan vilket jag tror jag kommer gå tillbaka till när de här tagit slut men jag är inte säker!


Jag använder Tresemmé shampoot och balsamen oftast men varannan gång anväder jag American Cream conditner och Sea Weed Solid Shampoo båda från Lush. Orsaken till att jag inte använder de här varje gång är att de återfuktar inte håret lika mycket, så om jag använder de här varje gång blir mitt hår lite torrt!


Ca 1 gång i veckan använder jag Rainforest Radiance Hair Butter från Body Shop. Det är en inpackning som man låter sitta i håret en stund, det är för färgat hår. Den gör håret väldigt mjukt och luktar gott!


Vanilla Shower Gel från Body shop. Jag ÄLSKAR vanilj! Den här luktar jätte gott! Helt vanlig shower gel, har några andra också men det är den här jag använder mest!


That Vanilla Momet Body Scrub från Lucky Duck som ligger i Norge vet inte om det ligger i Sverige också.
1 gång i veckan använder jag en body scrub för att få bort alla döda hudceller från min kropp och det gör din hy mycket mjukare! Den här luktar otroligt gott!


Duo Body Butter Vanilla- Body Shop
Ni förstår nog nu hur mycket jag älskar vanilj haha. Det här är den jag använder mest, jag har några andra typ Body Milk och lite olika men jag gillar den här mest för att den är lite tjockare och återfuktar huden lite mer och så lutkar den ju vanlj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0