Review Chanel Vitalumiére Éclat

Chanel Vitalimiére Éclat.
Puder.
SPF 10
Min frg:
BR20
Beige Rose.
Köpt: Kicks
Pris:715 kr

Den är dyr jag vet, men som sagt köper helre dyrare smink om det är bra!


Man får med en fin liten 'påse' som man kan ha den i, vilket jag har den i :) Då blir den inte smutsig.
Pudret håller länge och jag tycker det är värt pengarna.


Så här ser den ut när man tar ut den från påsen.
När man tar på pudret, jag tar det över min fundation. Man känner inte att pudret är på och det ger en väldigt naturlig finish. Den hjälper min foundation att hålla längre och pudret har samma lukt som foundationen. Jag tycker att den luktar gott men som foundationen så stannar inte lukten kvar på din hy.
Pudret täcker rätt bra, om jag en dag inte vill ta på foundation men jag ändå vill ha något så tar jag bara den här och den täcker rätt bra!
När jag kommer hem från skolan fixar jag alltid mitt smink och då tar jag ju självklart inte på mer foundation då tar jag concealer och de här pudret och det blir nästan samma resultat som på morgonen!:)


Pudret är så stort, och eftersom man inte använder så mycket puder åt gången hålle den länge! Man får också med en svamp som man kan använda, vilket jag gör ibland men inte ofta! Och så är det en stor spegel!


Man får också med en liten borste, men jag använder den bara ibland men då använder jag den till bronzer eller om jag bara ska fixa något :)

Jag rekomenderar det här pudret MEN jag vet att det är rätt dyrt och många inte vill lägga ner så mycket pengar på smink!

Kommentarer
Postat av: Jennyh

har funderat förut på att testa det där =)

2012-04-01 @ 16:34:12
URL: http://www.jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0