The Vampire Diaries

Idag har jag inte gjort alls mycket! Bara slappat hemma och kollat på The Vampire Diaries! Kollar ni också på det? det är världens bästa program!! Haha det känns fortfarande ut som igår första avsnittet av första säsongen började och nu visas 3:e säsongen! Kommer inte bli kul när dom slutar spela in! Vampyrer är typ det bästa som finns älskar verkligen dom! Önskar att vampyrer fanns (och konstig som jag är menar jag inte att dom inte finns för ingen har bevisat det) och att jag skulle kunna bli en vampyr! Och det är inte det här med att äta blod jag gillar utan att typ va odödlig och allt det här :3 Och i alla serier har dom ju alltid bara snygga killar med! Haha! Kollar du inte på VD borde du börja du har ingen aning om vad du missar!
I morgon kommer det upp en March Favorites!
Är så sjukt trött så det blir sängen nu!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0