Update på Chanel Aqua Vitalumiére foundation

Nu har jag  använt  min Chanel foundation i två dagar och än så länge tycker jag att den är riktigt bra! Den håller hela skoldagen (än så länge har den gjort det) med pudret över och pudret verkar vara riktigt bra det också! Hoppas jag fortfarande tycker det senare och hoppas att jag har hittat min foundation och puder nu!:)
Den luktar också gott, typ sol solkräm fast godare? samma med pudret och krämen jag fick, alla har solskyddsfaktor i sig så det är säkert det men jag tycker inte det alls luktar illa och lukten stannar liksom inte direkt på huden. Det känns inte ut som att man har någon foundation och puder på sig, det känns väldigt naturligt och det gillar jag :) Foundationen täcker bra röda områden och den täcker ganska bra finnar men jag använder lite concealer ändå. När jag kollar för att se om foundationen fortfarande är kvar, kollar jag runt näsan där jag är mest röd och än så länge har den suttit kvar när jag kollat:) Samma när jag tagit bort mitt smink, foundationen kommer av på sminkservetten, då min make up store foundation var helt borta vid den tiden jag skulle ta bort sminket och det kom inget på sminkservetten. Är riktigt nöjd en så länge, och än så länge är det värt pengarna!
Det ultimala testet i morgon blir det då när jag ska ha redovisning! gash! dör typ haha, när jag måste ha redovisning eller så brukar mitt smink gå bort eftersom jag blir så nervös och röd i ansiktet. Så vi får väl se hur den sitter kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0