Update

Har inte direkt haft så mycket tid att blogga, har inte haft några ideer och har haft mycket i skolan. Förra veckan var det mycket och denna veckan ser det lite bättre ut. Det var studiedag i går, och sista lektionen var inställd idag, så när jag kom hem somnade jag sen så pluggade jag NO och jobbade en stund med arbete mamma kom hem med. I morgon kommer jag nog inte ha tid med att göra något speciellt intressant inlägg, har nationella i NO i Fysik, hoppas det går bra! Det är bara att hoppas på det bästa och att allt kommer till mig när jag sitter där!! Sen på torsdag ska jag nog ha tid med att göra intresannare inlägg då vi har studiedag igen, eller inte riktigt men dom som ville ha utvecklingssamtal har det på torsdag och då har alla på skolan det den dagen. Ska inte ha utvecklingssamtal så är ledig hela dagen MEN vi har fått några läxor. 90 min matte? ironiskt när mattelektionerna på torsdagar är 50 min? wtf.Sen läsa lite i den engelska boken sen så får vi väl se om vi får lite fler läxor. Hoppas inte det!
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig snart! Är så sjukt trött!
Hoppas nationella går bra i morgon! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0