April Favorites!

Det blev inte så många favoriter denna månaden! Har använt mycket av det samma och jag tar inte med produkter som jag hade med förra månaden om ni fattar. Så älskar fortfarande min Chanel foundation och pudret! Det blir lite tråkigt om det samma är med varje månad!


Jag har ÄLSKAT min trio från NARS! jag har använt den varje dag! Så om det är någon smink produkt du skulle tänka dig lägga lite mer pengar på är det den här! Perfekt för sommaren dessutom!


Har också älskat min rouge från Nars i Deep Throat, också en rouge som skulle vara värt att lägga ner de extra pengarna på om du inte gillar rougen i trion eller något! :)
Den är lite mörkare i verkligheten. Har turat om att använda den här och Orgasm i trion varje dag sen jag köpte dom! Och måste säga att dom håller en hel skoldag! Går bort lite under dagen men man ser det fortfarande! Blev förvånad över hur stor skillad det var mellan en billigare rouge och en dyrare. Skulle säga att det är värt att köpa den dyrare rouge så att den håller hela dagen! :)


The Pore Fessional från Benefit, jag har en känsla av att jag hade den med förra gången men är inte riktigt säker så slänger med den nu också! Använder den varje dag och älskar den! Man behöver inte alls mycket för att det ska täcka näsan (det är där jag använder den oftast) A little bit goes a long way!


Diorskin Nude concealer, har haft den här i över ett år nu och jag slutade använda den för att den är snart slut och den är dyr så ville spara på den. Men denna månaden har jag börjat använda den igen och har insett att jag älskar den jätte mycket så det blir KANSKE att jag köper den igen när den är helt slut. Det ända dåliga med den är att man måste trycka ut produken och oftast kommer det för mycket och jag vill verkligen inte sösa på den eftersom den är rätt så dyr för att vara concealer.


Visibly Clear- Neutrogena. Har också haft den här ett väldigt bra tag och jag gillade den inte alls i början! Kanske för att jag var otålig och förväntade mgi ett resultat på en gång och då slarvade jag väldigt mycket när jag använde den också! Nu använder jag den varje kväll och jag tycker den gör så att mitt ansikte känns väldigt rent! Vet inte riktigt om den tar bort promaskar men om jag fortsätter använda den ett tag till får jag nog svar på det!


Min Ed Hardy hårfön. Jag brukar alltid duscha på kvällen så jag går och lägger mig med blött hår, men denna månaden eftersom vi har haft rätt mycket ledigt har jag kunnat duscha på dagarna och då har jag fått prova min hårfön ordentligt. Den är superbra! Den hinner inte ens bli varm (då menar jag så att man måste lägga den så att den får svalna innan man lägger tillbaka den inte att den inte ger varm luft) innan jag är klar! Och oftast brukar det ta 100 år innan mitt hår torkar med hårfön! Men denna blåser jätte bra och mitt hår blir torrt på typ under 10 minuter! Det finns också en cool shoot knapp så den blåser kall luft istället


Kanske en lite konstig favorit att ta med men Dove Go Fresh deodorant. Denna i Pomerganet & Lemon Verbena luktar så gott! Ska nog inte gå in mer på det haha


Lite random igen men Starbar chokladen är så sjukt god!


Favorit Låt: Boyfriend- Justin Bieber
Serie: Vampire Diaries (igen haha)
Film: Letters To Juliet (Har kollade på den måååånga gånger innan dock :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0