Mac VS Wet N Wild

Här om dagen när jag sminkade mig och anänvde en utav färgerna från Wet N Wild paletten jag köpte tyckte jag en utav ögonskuggorna jag använde var väldigt lik en jag redan har. Så jag kollade igenom mina ögonskuggor och såg att den var väldigt lik All That Glitters från Mac
All That Glitters från Mac är i den single eyeshadow och den från Wet N Wild är den Eyelid.
Den till vänster är All That Glitters och den till höger är Eyelid färgen från Wet N Wild.
Helt lika är dom inte, All That Glitters är med peachy medan den från Wet N Wild är med golden. Men på ögonen ser dom faktiskt nästan helt lika ut. Om du vill ha All That Glitters men inte vill lägga 175 kr på en ända ögonskugga kan du köpa Wet N Wild Confort Zone för 89 kr och då får du 8 ögonskuggor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0