PLL



Förlåt för inte så många roliga inlägg nu när det varit lång helg. Anledningen till det är Pretty Little Liars, det serien är så sjukt bra! Har inte kunnat slita mig ifrån tv:n har kollat klart på hela 1 säsongen så i morgon blir det att börja då den andra säsongen! Igår satt jag uppe till kl 2 i natten och kollade på det och idag har jag kollat hela dagen utan att pausa speciellt mycket, det blir så när jag verkligen gillar en serie! Alla serier som jag verkligen älskar lever jag mig in så mycket i serien och önskar att jag skulle kunna vara med i den, och inte direkt som att jag önskade att det var mitt liv men att jag var med och spelade i serien haha! I alla fall jag är hur trött som helst nu och ska krypa ner i sängen nu, känner att jag kommer somna på en gång. Orkar verkligen inte med skolan i morgon, det känns hemskt ut att gå dit efter vi varit lediga nu några extra dagar *Suck* jaja det är snart skolavslutning! Längar! Kan inte man bara snabbspola lite fram till avslutningen? det skulle varit perfekt!

“Don't get too comfortable. It's not over until I say it is. -A”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0