So

Hej! Har haft bloggtorka, jag hade en massa bra idéer men så glömmer jag av dom så måste börja skriva ner! Ska fortfarande göra tutorial på Katherine och Carolines sminkning men har inte haft tid, eller så har jag varit för trött. Sitter nu och skriver en SO uppsats om Israel Palestina, inte direkt något jag tycker är så väldigt intressant men det måste göras, fast jag skriver och tar bort hela tiden kommer ingenstans! Och eftersom jag inte tycker det är så väldigt intressant är det svårare att komma på vad jag ska skriva. Uuhhh :( Den ska in i morgon så måste skriva klart den nu! Den lär inte bli så lång men spela roll.. Åh sen i morgon ska vi ha kamratbedömning på det, asså jag hatar det och tycker det är så onödigt! I alla fall när jag skrivit klart SOn ska jag plugga lite NO och sen får jag se hur mycket klockan är kanske hinner med något intressantare inlägg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0