Kanske?

Lite smink och annat som jag planerar på att köpa eller vill ha, och bara för att jag vill ha det betyder det inte att jag kommer köpa det! Men antaligen haha, listan på smink jag vill ha är väldigt lång då jag typ vill ha allt! Så jag tog det ner till några saker jag kollat på nu den senaste tiden och har funderat över ett tag nu att köpa, jag brukar aldrig köpa dyrare smink på en gång jag ser det då jag ofta sitter och kollar på smink på nätet och även om jag vill köpa det där och då så gör jag det inte eftersom jag tänker alltid över ganska länge innan jag köper det! Makeup im planing on getting SOMEDAY
Too Faced Summer Eye-Too Faced har kommit ut med deras sommar kollektion och jag blev så kär i den palletten! Men är fortfarande inte riktigt säker på om jag kommer köpa den!
Too Faced Natural At Night- Den kom ut för ett tag sen och då ville jag verkligen ha den men jag var inte riktigt säker men nu har jag nästan bestämt mig för att köpa den eftersom jag tror jag kommer använda den till avslutningsmiddagen!
Essie Nailpolish- Fiji, den ljus rosa, jag insåg att jag bara hade ett rosa nagellack så måste köpa några rosa och så har jag sett denna färgen på Youtube ganska många gånger och den är verkligen jätte fin!
Essie Nailpolish- Mint Candy Apple. Mint är så inne just nu och den här färgen är jätte fin! Men är inte riktigt säker för jag har ett nagellack som är ganska likt det så vi får se!
Urban Decay Naked/Naked 2- Jag har velat ha den såååååå sjukt länge! Den är åt det lite dyrare hållet men jag vill verkligen ha den, och för ett tag sen kom dom ut med Naked 2 är inte riktigt säker på vilken utav dom jag kommer köpa kommer inte köpa båda ändå om jag vill det, det känns lite onödigt. Så får tänka på det! Vilken tycker ni är finast Naked 1 eller Naked 2?
Nars lipgloss Turkish Delight- Som jag skrev när jag gjorde min haul på mina Nars produkter att näst på listan var Turkish Delight, och att nästa gång jag beställde från Nars skulle jag köpa den här. Vilket jag kommer göra men vet inte när den beställningen läggs kan ta lång tid!
Nars Velvet Matte Lip Pencil Never Say Never- Älskar färgen! Är inte precis den färgen jag skulle gå för normalt men det är kul att prova olika saker! Denna kommer jag också köpa nästa gång jag beställer från Nars men som sagt det kan ta sin tid innan jag beställer!
Real Techniqes Stippiling Brush och Starter Set- Om ni inte vet vilka som äger Real Techniqes är det en från youtube som heter Sam som är makeup artist, jag har hört bra saker om hennes borstar och jag vill gärna prova dom!
Hon och hennes syster har en youtube kanal: Pixiwoo
Jim som jag har länkat här någon gång det är hans systrar!
Benefit Benetint- Det är en stain som man kan använda på både kinder och läppar, har velat ha den hur länge som helst! Dom har några andra tinter också men startar nog med Benetint isåfall eftersom det är den jag velat ha längst.
Mac Iris Apfel Collektion- Flamingo (den ljusare)- För någon månad sen kom Mac ut med en ny kollektion i USA, och har verkligen lust att ha några corall/oranga läppstift! När jag var i Göteborg kollade jag om dom fått in kollektionen men såg inget glömde fråga dock, vet inte riktigt hur kollektioner kommer in till MAC i Göteborg då dom fortfarande hade smink kvar från Wonder Woman kollektionen som var förra eller förr förra året!
Mac Iris Apfel Collektion- Party Parrot- Jag älskar verkligen den färgen! Båda Mac läppstiften är inte färger jag skulle normalt gå för men som sagt innan att jag tycker det är kul att prova något nytt! Får se om jag hittar läppstiften! :)


April Favorites kommer i morgon förhoppningsvis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0