Bloggtorka + tips

Hejsan! Jag har inte haft suget att blogga på ett tag och så har jag inte haft en aning om vad jag skulle skriva om. Men nu ska jag börja igen, jag vet inte hur många inlägg per vecka det kommer bli än men jag ska försöka med så många som möjligt. Sen så har jag preciiiis börjat med något annat som också handlar om smink och allt det här, men ni får kanske reda på det snart ;)
 
 
 
 
Har du problem att hålla dina ögonfransar böjda? Faller dom så fort du tar på mascara?
 
Då kan jag kanske ha lösningen till dig, jag kan inte lova att det funkar för dig men det funkar för mig. Om jag böjer båda ögonfransarna på båda ögonen efter varandra och sen tar på mascara faller den sidan som inte fått mascara på sig på en gång. Så vad jag gör är att jag böjer ögonfransarna på ena ögat och så tar jag på mascara, sen böjer jag ögonfransarna på andra ögat och tar på mascara. Hjälper det ändå inte? Nej det gör det inte för mig, ögonfransarna faller ändå om jag inte använder vattenfast mascara. Jag har märkt om jag använder mascara som inte är vattenfast faller mina ögonfransar på en gång men har jag en vattenfast mascara håller dom sig böjda nästan hela dagen! Så det är ett litet tips för er som har samma problem som mig, jag lovar inte att det kommer att funka för er eftersom allas ögonfransar är olika. Men det funkar för mig och det skadar ju inte att prova för det kan ju funka :)
 
Det här är den mascaran som jag använder och som funkar för mig, jag har provat andra men jag går ALLTID tillbaka till den här! Har säkert 3 tomma utav dom! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0